Do puszki ze śrubokrętem…

… bo „sezamie otwórz się” nie pomogło.

Aby kurczak hawajski stał się kurczakiem hawajskim niewątpliwie należy dodać ananasa. Żebyście widzieli minę dziewczyn kiedy dumne na dwie pawice wyciągnęły puszkę z ananasem z zakupów i kolejną minę kiedy oznajmiłam, że nie mamy otwieracza…
– Nożem !!! – zakrzyknęła E
– Nieeee !!! – zakrzyknęłam ja
Stanęło na śrubokrętach i młotku… Kiedy dziewczyny szalały, a echo niosło się po kamiennym blacie, zastanawiałam się tylko czy mam tyle plastrów… gdyby coś. Całe szczęście wszyscy ocaleli oprócz puszki, która uległa namowom i oddała ananasa.

do puszki ze śrubokrętem
Skomentuj

