Blokada Blogspota w Turcji

Wyobraźcie sobie, że po trwającej (nie wiem ile, ale…) zbyt długo blokadzie na Youtube.com, przyszedł czas na… Blogspota. Więc piszę do Was o tym szybko i chaotycznie, bo być może to mój ostatni wpis… Ale będę jak orkiestra na pokładzie Titanica… grać do samego końca…
 
Przyszłam do pracy, odpaliłam komputer, IE i jak zwykle najpotrzebniejsze strony. A tu niespodzianka zamiast mojego bloga pokazało się białe tło, a na tle…

Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.

Co znaczy nic innego jak : „Strona została zablokowana decyzją sądu”… Jakiego sądu? O co chodzi? Więc zaczęłam googlować…

Blogger Banned in Turkey
Blocked blogspot in Turkey
Blogger Blocked in Turkey
Blogger Banned in Turkey Due to Live Streaming Online
As of March 1 2011, Turkish courts have again blocked Blogger
Turkey Blocking Blogger Over 1 BlogSpot Blog? 
Blogspot banned in football row

No coś podobnego… więc to nie pierwszy raz… ale trochę przesada… Po chwili okazało się, że G na komputerze obok może swobodnie otwierać blogi blogspota… o co chodzi? Po kolejnej chwili okazało się, że E też może, ale L nie może otworzyć…

Zobaczymy co przyniesie jutro… 

3 thoughts on “Blokada Blogspota w Turcji

  1. wydaje mi się, że nadal trwa gonitwa za zamaskowanymi IP i dostęp z kolejnych adresów jest blokowany, bo już nie mogę pisać nawet z domu, dlatego przenoszę się na wordpressa

Skomentuj

