Z życzeniami na Dzień Kobiet

Zapomniałam wczoraj dodać, że mam dla wszystkich pań w prezencie bardzo ładną piosenkę prosto z Turcji. Po raz pierwszy usłyszałam ją w Leman Kultur Merkezi i muszę przyznać, że sposób wykonania na długo zapadł mi w pamięć, do tego stopnia, że nie mogłam się przemóc do oryginału, który znalazłam. Ale o to nastąpił moment, kiedy nie mogę się od tej melodii uwolnić. Poniżej zamieszczam tekst z moim nieudolnym tłumaczeniem.

Kadınım – Moja kobieto

Sana dargınım, kırgınım, kızgınım
          – Jestem na Ciebie obrażony, jestem smutny, jestem zły
Haksızlık vefasızlık bu
          – To niesprawiedliwe, nielojalne
Bu herşeyi inkar eden duygu 
         – To wszystko zaprzecza moim uczuciom

Sana dargınım, kırgınım, kızgınım sana 
         – Jestem na Ciebie obrażony, jestem smutny, jestem zły
Haksızlık vefasızlık bu 
         – To niesprawiedliwe, nielojalne
Bu herşeyi inkar eden duygu 
         – To wszystko zaprzecza moim uczuciom
Ve acı yazık 
         – I gorzki wstyd

Kadınım söyle sen mutlu oldun mu ? 
         – Moja kobieto, powiedz czy byłaś szczęśliwa?
Bu deli adamı unuttun mu ? 
         – Czy zapomniałaś tego przeklętego mężczyznę?
Sevdin mi gerçekten ah seviştin mi ? 
         – Czy naprawdę go kochałaś czy kochaliście się?
Söyle onları da öptün mü ? 
         – Czy całowałaś go też?

Kadınım
Kadınım

Hiç üzülmedin mi düşünmedin mi halimi 
         – Czy nie było Ci smutno? czy nie pomyślałaś o mnie?
Hiç mi sızlamadı için 
         – Czy nie było Ci przykro?
Bir tek iz bile yok mu benden 
         – Czy pozostał jakiś ślad po mnie?

Kadınım söyle sen mutlu oldun mu ? 
         – Moja kobieto, powiedz czy byłaś szczęśliwa?
Bu deli adamı unuttun mu ? 
         – Czy zapomniałaś tego przeklętego mężczyznę?
Sevdin mi gerçekten ah seviştin mi ? 
         – Czy naprawdę go kochałaś czy kochaliście się?
Söyle onları da öptün mü ? 
         – Czy całowałaś go też?

Kadınım
Kadınım
Kadınım

Prawda, że ładne?

Skomentuj

