Galeria z Değirmendere

I znów Değirmendere i znów mój aparat… żadnych historii tylko galeria zdjęć…

według Antoine de Saint-Exupéry "...gdy się jest bardzo smutnym, lubi się zachody słońca...",ale jak tu takiego nie lubić?

mężczyźni Apache mają nie tylko białe Tofas, ale i białe motorówki

i za każdym razem wmawiam sobie, że on jednak ma moje europejskie poczucie czasu, a on zawsze udowadnia mi, że jednak się myliłam i najczęściej musimy spóźnić się na zachód słońca...

tak wygląda "G uczący się"

wyobraźcie sobie moją minę, kiedy do mnie zadzwonił z Kenii i oznajmił, że kupił 2 reklamówki drewnianych zwierząt... zdurniał? czy oczadział?

w kolejkcji znalazły się 2 pary żyraf wpatrzonych w siebie

nosorożec... ulubieniec G

2 lwy i lampart, drewniane zwięrzęta to ponoć najcenniejsze pamiątki z Kenii jakie można znaleźć... dlatego chyba zamknięmy je... w sejfie

Amfiteatr w Degirmendere

stare budynki młyna, degirmen - to młyn, a dere to strumień

turecki kolektywizm... "bo przecież jak on tu złowił rybę, to ja też złapię", "30. tu łowi to i mi się uda coś złapać", a ryby: eee! kolektyw w Degirmendere, widziałam setkę spławików, wypływamy na otwarte morze!"

tak niewiele potrzeba do szczęścia... nose stoopy, piasek i morze

według Antoine de Saint-Exupéry "... gdy się jest bardzo smutnym, lubi się zachody słońca...", ale jak tu takiego nie lubić?

biała gwiazda i księżyc ze sklejki... kwiatki prawdziwe, ale i tak kiczowato wygląda

amfiteatr jednego widza... nieogolonego i w trampkach...

zdjęcie przez okulary przeciwsłoneczne

trochę ironicznie "Nie widziałam cię już od miesiąca. I nic. Jestem może bledsza, trochę śpiąca trochę bardziej milcząca lecz widać można żyć bez powietrza !"

Gdy słońce zaczyna nad morzem zachodzić*

To robi wrażenie, że kąpie się w wodzie.*

Czerwienią napełnia swą kulę ognistą*

Za widok tak cudny dziś oddałbyś wszystko.*

Bo pełną znasz gamę zachodów nad morzem, I mało, kto w kwestii dorównać ci może. Sam wszystkie przeżywasz bez reszty do końca, Bez trudu rozpoznasz każdy zachód słońca.*

rafineria po zachodzie słońca zaczyna przypominać Manhattan

Więcej zdjęć tutaj.

__________________________

* fragmenty wiersza znalezionego w internecie na stronie kobieta.pl, „Zachód słońca nad morzem” autorstwa JARMOLSTAN

Skomentuj

