Bursa !!!

Po blisko dwóch miesiącach pobytu w Stambule w końcu znaleźliśmy wspólnie wolny weekend, aby odwiedzić starą dobrą Bursę. Ku swojemu zdziwieniu muszę przyznać się bez bicia, że nie zrobiłam ani jednego zdjęcia… Nie wiem jak to się stało. Ale może to i lepiej. Bursa jest wspomnieniem, więc przedstawię tę wizytę wspomnieniami.

Na początek spotkaliśmy się z…

Anyą

i wypiliśmy kawusię w Starbucksie w Korupark. Potem poszliśmy na film „Fetih 1453”, o filmie będzie osobny wpis. Po seansie pojechaliśmy prosto do…

Moniki, Kubusia i...

i Onura

u których zjedliśmy przepyszną rybę (wielokrotnie chwaloną!!!). Poplotkowaliśmy sobie w 3 językach o starych i nowych dziejach. A kolejnego dnia po długim tureckim śniadaniu pojechaliśmy na Bulwar Fetih Sultan Mehmet, aby spotkać się z…

Laurą...

i innymi, z innych była tylko Karolina, która jest nowa w Bursie. Natomiast…

Agnieszka...

nie przyszła !!! Utrzymując, że jest chora ! Też mi powód… PHI…

Potem razem z G udaliśmy się na przejażdżkę po Bursie, abym mogła się do woli wzruszać. A potem prosto do domu, to znaczy do Degirmendere skąd ja wyruszyłam w dalszą drogę do Stambułu…

Weekend jak weekend nic nadzwyczajnego (oprócz ryby, która była nadzwyczajna!!!). A dla mnie był to w jakimś stopniu miły weekend. To uczucie, że wracam do mojego mieszkanka na 14. piętrze, a nie na Carsambę – bezcenne… Mam nadzieję, że niedługo znów znajdę czas na przejażdżkę do Bursy!

Ulu Camii w Bursie

One thought on “Bursa !!!

Skomentuj

