Podróż za jeden uśmiech. Inspiracje podróżnicze

Pamiętacie ten serial dla młodzieży? Ja pamiętam i oglądałam go w wakacje nieraz. A teraz sama wzięłam udział w projekcie pod tym samym tytułem. „Podróż za jeden uśmiech” to cykl spotkań z podróżnikami, którzy wyruszyli w nieznane. Projekt został zorganizowany przez Grupę ParaFraza.

Członkowie tej organizacji studenckiej bardzo ciekawie piszą o sobie na swojej stronie. Na początku ich działania „pojawiła się niezgoda na obecny stan rzeczy”. A potem przyszła „chęć zmiany”. Głównym celem osób działających w Grupie jest inspirowanie siebie i innych do działania, aktywności, poprawy wizerunku kulturoznawstwa oraz kultury studenckiej. Poprzez swoje działanie starają się pokazać, że przestrzeń studencka jest bardzo pojemna i jeszcze nie w pełni zagospodarowana. Dodatkowo ten projekt pokazuje jak bardzo możliwości dzisiejszych studentów zmieniły się na ich korzyść, granice na świecie przestały realnie istnieć.

Mój udział w tym projekcie polegał na przygotowaniu prezentacji o Turcji i przedstawieniu jej podczas spotkania zorganizowanego w Kawiarnio-Księgarni „Spółdzielnia”. Poniżej zamieszczam zdjęcie, dzięki uprzejmości organizatorów. A na końcu znajdziecie link do prezentacji.

Fotografia - Katarzyna Łopata

Tutaj możecie zobaczyć o czym opowiadałam – Turcja

Skomentuj

