Wieprzowinki?

Niedawno byłam w restauracji i taka o to przygoda mnie spotkała…

Miałam straszną ochotę na chińsko-podobne noodle, ale żeby nie były za ciężkie na wieczór to z kurczakiem, a nie wołowiną. Złożyłam zamówienie i czekałam, wykonując nadzwyczaj dużo telefonów. Kiedy danie pojawiło się na stoliku, telefony nie ustawały, a ja w międzyczasie jadłam moje noodle… Nawet nie zauważyłam, że zamiast kurczaka dostałam wołowinę. Skończyłam i poprosiłam o rachunek. Wtedy dopiero zainteresowała mnie cena. Danie z kurczakiem i napojem miało zmieścić się w 20 TL, a tymczasem kelner chciał więcej. Złapałam więc za rachunek!

– Allah Allah! Jak to?! – zakrzyknęłam po turecku.

– Przepraszam najmocniej, zaszła pomyłka i podaliśmy Pani wołowinę – odpowiedział przemiło kelner.

– Ale ja chciałam kurczaka! I to nie ja się pomyliłam. – zmarszczyłam brwi.

– Dobrze, dobrze! – odpowiedział kelner pośpiesznie odwracając się na pięcie.

***

Ciekawe co byłoby, gdybym to ja przez pomyłkę podała mu wieprzowinę…

7 thoughts on “Wieprzowinki?

  1. Czesc. Na stronie ´turczynki´ zostawilas komentarz, ze chetnie spotkasz sie na kawe. A ze wzgledu na to, ze jakos powoli idzie ustalanie kiedy bedzie takie ogolne spotkanie w Stambule, to chce zorganizowac wlasnie wyjscie na kawe. Po moim komentarzu napisaly do mnie Ciri (Magda) i Çelik (Luiza). Jest pomysl, zeby spotkac sie w przyszlym tygodniu na Taksim i gdzies pojsc. Chcialabys do nas dolaczyc? Odpisz prosze na mojego maila: eunika6@gmail.com
    Pozdrawiam 🙂

    • Biorąc pod uwagę to o czym jest „Bitwa pod Wiedniem”, to raczej spodziewałabym się, że film trafi na cenzurowane władzy, za umniejszanie potęgi Imperium 😀

  2. Wiem, wiem, imperium… ale w związku z tym, iż Turcja jest współproducentem, miałam taką nadzieję, że moi znajomi skojarzą Króla Sobieskiego inaczej niż z pewnym płynem 😉

Skomentuj

