Efekt Halo i jego następstwa

Wierzycie w znaki na niebie i ziemi? Ja chyba zacznę… A to za sprawą historii, która przydarzyła mi się wczoraj, a kontynuacja miała miejsce dzisiaj.

Szczęśliwie wróciłam do Polski. Szczęśliwie uniknęłam tony nadbagażu. Po przespaniu zaledwie jednej nocy na moim łóżeczku, udałam się razem z tatą w podróż do Krakowa, aby odbyć rozmowę o pracę z firmą, w której zamarzyło mi się podjąć pracę.

Nie ujechaliśmy 50 km, kiedy zakrzyknęłam:

20130327_074249

– Patrz, tato, tęcza!

– Skąd tęcza? Nie ma warunków na tęczę! – odpowiedział tata. – To efekt Halo – dodał po chwili (nie ma to jak wszystko-wiedzący tata).

Rzeczywiście to nie była tęcza, to był efekt Halo, zjawisko optyczne, które występuje dość rzadko. Efekt Halo przypomina tęczę dla takiego laika jak ja.

***

Rozmowa w Krakowie poszła mi na tyle dobrze, że już kolejnego dnia dostałam telefon z informacją, że firma chce mnie zatrudnić.

I jak tu nie wierzyć w znaki?

2 thoughts on “Efekt Halo i jego następstwa

  1. Gratulacje! A tak między Nami to efekt halo zazwyczaj występuje przed zmianą pogody. Na przykład u mnie na Cyprze po Halo, zawsze jest gwałtowna burza – też tego nie wiedziałam, ale mąż mnie oświecił i faktycznie, kiedy jest Halo zawsze potem mam pogorszenie pogody 🙂

Skomentuj

